Liizen

Alla inlägg under juli 2011

Av Lizen - 30 juli 2011 11:46

Nu är jag hemma igen men har inte hunnit föra över några blider till min dator än men skall gögra det så fort som möjligt så här får ni lite gamla bilder tils dess


Billy   Jag med lång luggJag efter skolavslutnigen    



//kramizz Lizen            

Av Lizen - 26 juli 2011 20:01

Hej hej bloggen! Just nu bloggar jag från iPhone och kan därför inte lägga upp bilder men hade inte kunnat det annars heller. Jag kommer försöka blogga varjedag men har inte internet varjedag så jag får väll blogga destumer när jag har internet! Jag vet inte riktig hur min stavning blir nu när jag har iPhon och bloggar med. Men just nu sitter jag på en typ resturang brevid våran båt och vi har faktiskt hamlat brevid några norrmän och det är jätte skönt att höra ett språk som nästan är som svenska för en gångs skull. Jag har faktiskt tagit några bilder idag som jag kan säga att jag är stolt fotograf till och dom bilderna kommer jag ladda upp sedan men om ni inte har något att göra kan ni väll alltid lyssna på Victoria Justice - Tell me that you love me eller Leon Thomas III - Song 2 you om jag hade haft hörlurar här hade jag lyssnat på dom men det är nog allt jag har att skriva idag// Kramiizz Lizen

Av Lizen - 22 juli 2011 16:38

Hej allihoppa!

Nu är jag i Holland och igår fick vi motorproblem så det var bara för pappa att gå ner i maskinrummet och fixa det! Idag så har pappa ringt en elektriker som skall fixa bogpropellern och troligtvis Generatorn med (generatorn är den som gör att man får ström i alla utag när man är ute på havet och bogpropellern vet jag inte vad den gör). Jag har laddat ner en app till min mobil där man kan skriva dagbok och har precis börjat skriva men när jag kommer hem skall jag skriva var vi har varigt vilka datum och så skall jag fråga pappa så kanske jag kan skriva hela våran resväg! Ja ja nu vet jag inte vad jag skall skriva mer utan att jag saknar mina 3 små söta vovar!


//Kramizz Lizen<3

Av Lizen - 19 juli 2011 00:21

Gud jag har suttit och bloggat typ halva dagen så kommer jag på att jag har glömt att blogga om min bff Amanda som jag saknar mest av allt!! Du är världens bästa halva! puss på dig! Hoppas att du är hemma när jag kommer hem för då ja jag vet inte hur stor kram du kommer få av mig! har världens söötaste bild på dig på mobilen skall bli min nya bakrundsbild på datorn jag lovar!!

Ja,ja sluttjatat om Amanda   Idag har jag shoppat helat iden som jag inte har bloggatoch jag har lyckats köpa en mössa, ett par örhängen, en klänning och ett par shorts. Mössan är svart och nästan likadan som den jag hade när vi spelade in Irene Huss den som vakar i mörkret, örhängerna är ett par vita medelstora hjärtan och ser nästan ut som ett par pärlor jag har, klännigen var en liknande jeans klännig som faktiskt var jätte fin och shortsen var ett par svarta typ mjukisbyxor och dom är jätte sköna! om ni inte kunde hitta videon jag la upp sist så är det bara att söka på Victoria Justice Best Friends brother på youtube-com  så kommer den upp nu tror jag att jag nog skall sluta blogga om gårdagen blir det och så får det komma mer inlägg efter jag har sovit!!


Kramizz Liizen

Av Lizen - 18 juli 2011 19:56

Jag har googlat lite och letat bilder från Englan St Peter Port och bilder på en båt som ser exakt som den vi är på nu  



Ett slott i staden

Ett slott












 En fin Park



    










Båten från utsidan

  

 












Båten från insidan (salongen)




Kramiiz Lizen

Av Lizen - 18 juli 2011 19:24

Är nu i England eller ja nästan i England och har skaffat internet så sitter nu och bloggar på en iPad. Jag skriver också en berättelse på en annan iPad som jag hoppas att skall bli en bok tillslut men om den inte blir det så är det väl bara att hugga in och läsa på min fina lilla berättelse och när jag kommer hem då kommer ni få många blodet och videor kanske skall göra ett litet bildspel bara för er med;D men ni skall få ett till musiktips det är Bets friend's brother



Om inte videon funkar så klicka här


Kramizz Lizen

Av Lizen - 12 juli 2011 12:06

 Jag är ju i spanien nu och lyssnar på en låt jag inte kan sluta lyssna på!   Jag älskar den det är Eric Saade om ni inte redan visste det så älskar jag hans musik!! och kan inte sluta lyssan på den men jaja här kommer Timless


//kramiizz Lizen


Av Lizen - 11 juli 2011 12:12

Jag är i Spanien och kör hem en båt när jag kommer hem skall jag börja blogga igen och ladda upp bilderKram

Presentation

Jag är en 12 snart 13årig tjej som har tänkt att börja blogga ochbstartar då en blogg här!! Bloggen kommer att handla om mitt liv och mer!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken iPhone vill du helst ha??
 iPhone 1 vit
 iPhone 1 svart
 iPhone 2 vit
 iPhone 2 svart
 iPhone 3 vit
 iPhone 3 svart
 iPhone 4 vit
 iPhone 4 svart
 vill inte ha iPhone
 iPhone suger!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards